آپارتمان منحصر به فرد برای فروش در استانبول - املاک و مستغلات در ترکیه با نماد بسفور در ثروتمند ببک

Elite Bosphorus Apartment - Bebek, Istanbul - Private garden terrace

خانه های ترکیه از افتتاح این آپارتمان معتبر در استانبول برای فروش، افتخار می کنند که کمتر از 200 متر از ساحل بسفر در محله بسیار محترم بیبک در قلب مرکز شهر قرار دارد.

بیبک یک منطقه مشهور و معتبر است که به اندازه کافی در شمال مرکز تاریخی استانبول قرار دارد، به عنوان سرزمین تنگه بسفر، که به خاطر فرهنگ آن، ثروت و دیدگاه های بسفور خیره کننده ای که بسیاری از خانه ها در آن ساکن هستند، سرپناه می شود.
خرید آپارتمان در استانبول
خرید آپارتمان در استانبول منطقه باغچه شهیر
خرید آپارتمان در استانبول بیلیک دوزو
خرید آپارتمان در استانبول و اقامت
خرید اپارتمان در استانبول به پول ایران
خرید آپارتمان در اسن یورت استانبول
خرید آپارتمان در قسمت اروپایی استانبول
خرید اپارتمان ارزان استانبول
خرید اقساطی آپارتمان در استانبول
خرید آپارتمان در قسمت آسیایی استانبول
خرید آپارتمان در بشیکتاش استانبول
خرید آپارتمان در ببک استانبول
خرید آپارتمان در تکسیم استانبول
خرید اپارتمان یک خوابه در استانبول
خرید اپارتمان در شیشلی استانبول
خرید و فروش آپارتمان در استانبول
خرید آپارتمان استانبول
خرید هتل آپارتمان در استانبول
خرید آپارتمان در استانبول ترکیه



یک منطقه بازار با رستوران های اختصاصی، باشگاه ها، کافه های شیشا و گالری در امتداد غار و بسیاری از امکانات دیگر، مغازه ها، سوپر مارکت ها، مدارس، دانشگاه ها همانطور که از یک محل مرکزی انتظار می رود.

بیبک یک منطقه مسکونی محبوب در دوران عثمانی بود و هنوز هم همانطور که در آن زمان محبوب بود. امروزه بیشترین مورد پس از مکان در استانبول، درست در لبه تنگه بسفر واقع شده است، بسیار نزدیک به مرکز شهر و پل فتیه سلطان مهمت، اما این منطقه هنوز هم بسیاری از طبیعت را با مجموعه ای از درختان پوشش تپه ها ارائه می دهد که شیب به سمت آبشار است.

محل

این آپارتمان لوکس باغ لوکس خیره کننده ای که برای فروش در ببک وجود دارد، کمی در تپه های سبز پر زرق و برق است که از حدود 180 متر مربع به لبه آب نزدیک می شود و نزدیک به دانشگاه Bogacizi و قلعه Rumeli و فاصله کوتاهی از پل که از بوسفور به آسیا استانبول.

یک پیاده روی کوتاه به طرف قدمزنی داشته باشید و کافی نت ها، استارباکس، رستوران های پیتزا، مغازه های وفل و پارک Bebek Park با زمین بازی کودکان، تخت گل و حوضچه های خیره کننده و غیره پیدا خواهید کرد و بعضی از آنها خیره کننده یالی، اگرچه خیلی نزدیک نیست زیرا بسیار محافظت می شود.

دسترسی به بسیاری از مناطق دیگر استانبول آسان است، در مسیر پیوند برای پل برای رسیدن به بزرگراه های اصلی، یا در مجاورت مجتمع، به ایستگاه های مترو و خدمات اتوبوس های مختلف دسترسی پیدا کنید اگر ترجیح می دهید با استانبول برخورد نکنید صف های ترافیکی

مجتمع خصوصی خصوصی کوچک

نشستن در دامنه صخره ای که از طریق یک راه آرام به شما نزدیک می شود و به یک ورودی امن و دروازه دسترسی پیدا می کنید، با مجموعه ای کوچک و دارای پارکینگ اتوماتیک و بزرگ باغ بالغ با درخت های مختلف، چمن های بزرگ و طیف وسیعی از درختچه ها و گیاهان گلدار .

فقط یک بلوک مسکونی از چهار طبقه وارد یک ورودی لابی امن اجتماعی می شود که درهای خانه ها و پله ها را به طبقه های پایین تر یا آسانسور به آپارتمان ها در طبقه بالا می گذارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خرید ملک در استانبول پروژه آوروپا چاملی وادی

  پروژه بینظیر چاملی وادی 🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳 (Avrupa Konutları )شرکت  با بیش از 40 سال دانش و تجربه در صنعت ساختمان بزرگترین سازنده ترکی...