خارج از طرح لوکس استانبول آپارتمان برای فروش - نمای دریای ترکیه املاک و مستغلات در Avcilar

Off-Plan Sea View Istanbul Apartments - Outdoor swimming pool


خانه های ترکیه بسیار خوشحال هستند که این آپارتمان های لوکس بزرگ را در استانبول برای فروش ارائه می دهند، ارائه یک محل اصلی در سمت اروپایی شهر در Avcilar، نزدیک دریا مارماری و پروژه کانال جدید.

خرید آپارتمان در استانبول
خرید آپارتمان در استانبول منطقه باغچه شهیر
خرید آپارتمان در استانبول بیلیک دوزو
خرید آپارتمان در استانبول و اقامت
خرید اپارتمان در استانبول به پول ایران
خرید آپارتمان در اسن یورت استانبول
خرید آپارتمان در قسمت اروپایی استانبول
خرید اپارتمان ارزان استانبول
خرید اقساطی آپارتمان در استانبول
خرید آپارتمان در قسمت آسیایی استانبول
خرید آپارتمان در بشیکتاش استانبول
خرید آپارتمان در ببک استانبول
خرید آپارتمان در تکسیم استانبول
خرید اپارتمان یک خوابه در استانبول
خرید اپارتمان در شیشلی استانبول
خرید و فروش آپارتمان در استانبول
خرید آپارتمان استانبول
خرید هتل آپارتمان در استانبول
خرید آپارتمان در استانبول ترکیه


املاک و مستغلات در استانبول در سال های اخیر شاهد رونق گسترده ای بوده است و تبدیل به یک سرمایه گذاری سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران متعدد از سراسر جهان شده است، برخی از آنها خریداری چندین خواص استانبول در مناطق مختلف شهر، مناطق مرکزی شهر، بیرونی حومه شهر همه در حال حاضر درآمد اجاره عالی است.

دیگر اخبار خوب برای سرمایه گذاران در شهر، ساخت سومین فرودگاه در منطقه Arnavutkoy، در شمال شهر است. این فرودگاه در سال 2018 آغاز به کار خواهد کرد و ظرفیت 150 میلیون مسافر را در هر سال به خود اختصاص خواهد داد و این فرودگاه سومین فرودگاه بزرگ جهان در کنار پروژه جدید کانال در غرب آتاتورک است که در صورت تمدید، منطقه معتبر شهر، که در حال حاضر به عنوان دومین بسفر شناخته می شود.

Avcilar نزدیک پروژه کانال است و تنها 15-20 دقیقه از فرودگاه آتاتورک و کوتاه 10 دقیقه به سمت مارشال مارشال غرب می رود، منطقه ایده آل برای سرمایه گذاری املاک با بزرگراه E-5 نزدیک و دسترسی به کلیه مناطق شهر از سریع به مرکز جدید استانبول تبدیل شده است.

محل پروژه

این توسعه جدید بین دو مرکز خرید بزرگ شهر است که هر دو در فاصلهی پیادهروی بزرگترین دانشگاه شهر قرار دارند و تنها از بزرگترین بزرگراه E-5 برای ارتباطات عالی در سراسر طول و عرض شهر با دریای مرمره از طریق 2-3 دقیقه رانندگی و منطقه کانال جدید در دریاچه Kucukcekmece نیز در حدود 7-8 دقیقه با ماشین قابل دسترسی است.

منطقه فضایی ساکنین امکانات آرامشبخش بسیاری از مغازه ها، کافه ها، رستوران ها، شیمیدانان، بانک ها و مدارس مختلف برای همه سنین فراهم می کند و امکانات پزشکی نیز برای راحتی شما همراه با خدمات مختلف حمل و نقل عمومی برای افرادی که ترجیح می دهند به راحتی هدایت شوند از اوج ترافیک پرجمعیت استانبول.

اطلاعات توسعه

ساخت و ساز مداوم این مجتمع مدرن جدید دارای تاریخ تحویل نهایی در دسامبر 2019 است که در یک مساحت 5،000 متر مربع توسط یک توسعه دهنده بسیار معتبر که اطمینان می دهد تمام کارهای ساختمانی مطابق با تمام آخرین مقررات صادر شده توسط دولت برای زمین لرزه، ایمنی آتش و گاز همراه با تمام خانه هایی که باید با عایق صدا و حرارت کامل ساخته شوند.

۱ نظر:

خرید ملک در استانبول پروژه آوروپا چاملی وادی

  پروژه بینظیر چاملی وادی 🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳 (Avrupa Konutları )شرکت  با بیش از 40 سال دانش و تجربه در صنعت ساختمان بزرگترین سازنده ترکی...