آپارتمان های مقرون به صرفه مدرن برای فروش در استانبول اروپا - خارج از طرح املاک و مستغلات ترکیه در نزدیکی فرودگاه در Bagcilar

Modern Off-Plan Apartments - Istanbul - Vast landscaped gardens

تیم خانه ترکیه از ارائه این طرح خارج از برنامه آپارتمان‌های مدرن استانبول برای فروش واقع در بخش اروپایی شهر in نزدیک به فرودگاه و مسیر اکسپرس Basin خوشحال است.


Bagcilar یکی از حومه‌های جدید در حال توسعه استانبول است که به طور ایده‌آل برای سهولت دسترسی به فرودگاه که زیر ۱۵ دقیقه فاصله دارد و فرودگاه جدید استانبول که اخیرا به شمال باز شده‌است، اکنون اولین پرواز خود را از چندین مقصد جدید می‌پذیرد و به استانبول تعداد گردشگران بیشتری برای آینده می‌دهد.



این منطقه به خانه the اکسپرس در قلب جدیدترین منطقه تجاری Istanbul's، با پیوندهای عالی با همه مناطق استانبول از طریق بزرگراه‌های اصلی استانبول، و مسیرهای حمل و نقل عمومی … همه اخبار درخشان برای سرمایه گذاران دارایی که به دنبال محصولات اجاره سال عالی یا آن‌هایی هستند که به دنبال یک خانه دائمی در شهر می‌گردند.



این منطقه قبلا خانواده‌ها، کارگران شهری، توریست‌ها و بازدیدکنندگان عادی کسب‌وکار را به خاطر همه چیزهای بالا، امکانات خرید فوق‌العاده، مدارس عالی و دانشگاه‌ها، بیمارستان‌های عالی و بسیاری دیگر برای زندگی دور از شلوغی و شلوغی مرکز اصلی شهر جذب کرده‌است.



موقعیت نخست‌وزیر و اطلاعات پروژه



این طرح خارج از برنامه آپارتمان‌های مدرن برای فروش در Bagcilar در فاصله ۴ تا ۵ دقیقه از مرکز نمایشگاه Express CNR and واقع شده‌است که نزدیک به ۱۲ دقیقه به فرودگاه جدید رسید و به سواحل دریاچه Kucukcekmece رسید، نقطه ورود برنامه‌ریزی‌شده به کانال جدید city's در عرض ۱۰ دقیقه.



TEM که در کنار ایستگاه مترو & واقع شده‌است و چند دقیقه بعد به دو بزرگراه اصلی استانبول حرکت می‌کند، the & E - ۵ همه دسترسی عالی به تمام مناطق شهری از جمله تمام جاذبه‌های معروف در مرکز شهر قدیمی را فراهم می‌کند.



یک منطقه مرکزی درخشان که بخشی از آنچه در حال تبدیل شدن به "استانبول جدید" است، فراهم کردن بازدیدکنندگان و ساکنان شهر با طیف وسیعی از امکانات رفاهی، مراکز خرید، چندین مدرسه و دانشگاه، بیمارستان و غیره و غیره به راحتی به پای پیاده می‌رسد.



با یک تاریخ تحویل برنامه‌ریزی‌شده ژوئن ۲۰۱۹، ساخت مجتمع توسط یک توسعه دهنده قابل‌اطمینان و قابل‌اعتماد در استانبول در حال ساخت‌است، با تمام مقررات ساختمانی که باید رعایت شود، زلزله، آتش‌سوزی و ایمنی گاز با همه خانه‌ها برای گرمایش و صدا برای هر دو دیوار و هم کف زمین.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خرید ملک در استانبول پروژه آوروپا چاملی وادی

  پروژه بینظیر چاملی وادی 🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳 (Avrupa Konutları )شرکت  با بیش از 40 سال دانش و تجربه در صنعت ساختمان بزرگترین سازنده ترکی...