آپارتمان مدرن آپارتمانی استانبول برای فروش - لوکس دریا و نمایش آپارتمان در Buyukcekmece

Istanbul Sea & Lake View Apartments - Large shopping centre on-site

در اینجا در ترکیه خانه ها، ما بسیار خوشحالیم که این طرح غیرقانونی آپارتمانهای مدرن استانبول را برای فروش، واقع در سمت اروپایی شهر در محله Beykent در Buyukcekmece به غرب آتاتورک، ارائه کنیم.

خرید آپارتمان در استانبول
خرید آپارتمان در استانبول منطقه باغچه شهیر
خرید آپارتمان در استانبول بیلیک دوزو
خرید آپارتمان در استانبول و اقامت
خرید اپارتمان در استانبول به پول ایران
خرید آپارتمان در اسن یورت استانبول
خرید آپارتمان در قسمت اروپایی استانبول
خرید اپارتمان ارزان استانبول
خرید اقساطی آپارتمان در استانبول
خرید آپارتمان در قسمت آسیایی استانبول
خرید آپارتمان در بشیکتاش استانبول
خرید آپارتمان در ببک استانبول
خرید آپارتمان در تکسیم استانبول
خرید اپارتمان یک خوابه در استانبول
خرید اپارتمان در شیشلی استانبول
خرید و فروش آپارتمان در استانبول
خرید آپارتمان استانبول
خرید هتل آپارتمان در استانبول
خرید آپارتمان در استانبول ترکیه

استانبول یک شهر شگفت انگیز است که هر سال میلیون ها بازدید کننده را جذب می کند و تعداد آن ها به زودی در حال گسترش است با افتتاح سریع شهرهای جدید. سومین فرودگاه بین المللی، یکی از بزرگترین شهرهای جهان است که با پرواز به و از بسیاری از نقاط دیگر در سراسر جهان جهان

این شهر طی سالهای اخیر شاهد تغییرات بزرگی بوده است و بسیاری از مناطق و بخش های آن به طور کامل توسعه یافته اند و به همین دلیل این شهر را با بسیاری از خانه های با کیفیت که موجب هجوم سرمایه گذاران ملکی در خارج از کشور، به ویژه از کشورهای عربی شده است، استانبول را به عنوان نقطه قوت در بازار سرمایه گذاری املاک اروپا معرفی کرده است.

Beykent یکی از این مناطق است که بسیار نزدیک به دریا مرمره و دریاچه Buyukcekmece نشسته است، با فرودگاه آتاتورک تقریبا بیش از 20 دقیقه فاصله دارد و فرودگاه سوم جدید که در فاصله 45 دقیقه از طریق بزرگترین E5 نزدیک می شود که به TEM نزدیک می شود بزرگراه بیش از دسترسی به فرودگاه با بزرگراه ها را به همه مناطق شهر ارائه می دهد.

جزئیات مکان و توسعه

این طرح توسعه مدرن در حال حاضر تقریبا نیمه راه از طریق فرآیند ساخت و ساز است، تنها 5 دقیقه از دریاچه Buyukcekmece و فقط 10 دقیقه به بازار بازار غرب مارینا نشسته است.

واقع در کنار بزرگراه E5 و همچنین در کنار ایستگاه مترو و متروباز برای دسترسی عالی به رانندگی و حمل و نقل عمومی در سراسر شهر، با فراوانی امکانات رفاهی در آستانه یا در یک درایو بسیار کوتاه، با بیمارستان ها، دانشگاه ها، مدارس، خرید مراکز نمایشگاه، و خیلی بیشتر، با نیاز بسیار کمی به مرکز شهر میروند.

این توسعه توسط یکی از توسعه دهندگان معتبر ترکیه با یک تاریخ اتمام برنامه ریزی شده در سپتامبر 2019 ساخته شده است، که در یک زمین بزرگ وسیع از 30،000 مترمربع ساخته شده است، برای میزبانی یک مرکز خرید بزرگ در پایه که 170 واحد تجاری را به شما ارائه می دهد ، برق، ورزش و فروشگاه های اسباب بازی و غیره همراه با طیف وسیعی از کافه ها، کافی شاپ ها، رستوران ها و سوپرمارکت ها فقط یک سواری آسانسور و کنار یک جریان بزرگ تزئینی با چشمه و باغ های زیبای منظره ای قرار گرفته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خرید ملک در استانبول پروژه آوروپا چاملی وادی

  پروژه بینظیر چاملی وادی 🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳 (Avrupa Konutları )شرکت  با بیش از 40 سال دانش و تجربه در صنعت ساختمان بزرگترین سازنده ترکی...