آپارتمانهای مدرن آپارتمان در استانبول برای فروش - املاک و مستغلات در حومه ترکیه در سبزهای سبز

Luxury Lifestyle Apartments - Bahcesehir, Istanbul - Modern design

ما در ترکیه خانه ها از ارائه این طرح بی نظیر از آپارتمان های لوکس در استانبول برای فروش واقع در بخش اروپایی استانبول در منطقه سبز آینده بحسشیر است که بخشی از مرکز «جدید استانبول» برای آینده است. .

خرید آپارتمان در استانبول
خرید آپارتمان در استانبول منطقه باغچه شهیر
خرید آپارتمان در استانبول بیلیک دوزو
خرید آپارتمان در استانبول و اقامت
خرید اپارتمان در استانبول به پول ایران
خرید آپارتمان در اسن یورت استانبول
خرید آپارتمان در قسمت اروپایی استانبول
خرید اپارتمان ارزان استانبول
خرید اقساطی آپارتمان در استانبول
خرید آپارتمان در قسمت آسیایی استانبول
خرید آپارتمان در بشیکتاش استانبول
خرید آپارتمان در ببک استانبول
خرید آپارتمان در تکسیم استانبول
خرید اپارتمان یک خوابه در استانبول
خرید اپارتمان در شیشلی استانبول
خرید و فروش آپارتمان در استانبول
خرید آپارتمان استانبول
خرید هتل آپارتمان در استانبول
خرید آپارتمان در استانبول ترکیه


Bahcesehir بسیار مرکزی است با لینک های عالی به مرکز شهر و تمام مناطق دیگر شهر. با نزدیکی نزدیک به بزرگراه TEM، یکی از بزرگراه های اصلی استانبول، یکی از بهترین مراکز خرید شهر، یک فروشگاه Akbati و یک محدوده وسیع دیگر از امکانات، مدارس عالی و بیمارستان ها و دسترسی آسان به فرودگاه آتاتورک و جدید فرودگاه سوم

علاوه بر همه اینها، دریای سرخ یکی از سبزترین مناطق مرکزی شهر است که دارای یک پارک مرکزی بزرگ برای فرار از شهر، پیکان در زیر سایه درختان، ماهیگیری در دریاچه، مسیرهای طبیعت، باغ چای و خیلی چیزهای دیگر برای نفس هوای تازه در قلب این شهر بزرگ فرهنگی.

این منطقه بسیار مطلوب برای خانواده هایی است که آرزو دارند فرزندان خود را در یک محیط سالم و همچنین کارگران شهر کارآفرین کنند؛ چرا که بحسشیر بسیار نزدیک به منطقه کسب و کار جدید شهر است و همه آنها برای سرمایه گذاری املاک و مستغلات در استانبول هستند از ویژگی های مدرن برای درآمد بلند مدت اجاره و کوتاه مدت به عنوان منطقه نیز جذب بسیاری از گردشگران منظم کسب و کار و گردشگران به دلیل ارتباطات شهرستان و فرودگاه.

مکان های پروژه و اطلاعات

این آپارتمان های مدرن Bahceeshir برای فروش بخشی از توسعه سه مرحله ای خارج از طرح است، که فقط از بزرگراه TEM است که یکی از بزرگراه های بزرگ شهر و یک پیاده روی کوتاه تا مرکز خرید Akbati است.

این منطقه دارای امکانات فراوانی از قبیل مغازه ها، کافه ها، رستوران ها، مدارس و بیمارستان ها می باشد و در یک درایو کوتاه شما می توانید به یک پارک Aqua Park، مرکز نمایشگاه و کنگرۀ Tayup، مرکز کسب و کار جدید Basin Express و محل مناسب برای دسترسی به هر دو آتاتورک و فرودگاه جدید IGA، یک منطقه ایده آل برای زندگی در تمام طول سال، سفرهای منظم کسب و کار و خواص سرمایه گذاری است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خرید ملک در استانبول پروژه آوروپا چاملی وادی

  پروژه بینظیر چاملی وادی 🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳 (Avrupa Konutları )شرکت  با بیش از 40 سال دانش و تجربه در صنعت ساختمان بزرگترین سازنده ترکی...