آپارتمان جدید آپارتمان برای فروش در استانبول - املاک ترکیه در نزدیکی خیابان بغداد در Kadikoy

قیمت آپارتمان در خیابان بغداد استانبول

 

City Centre Istanbul Apartment - Kadikoy - Landscaped gardens

خانه‌های ترکیه از ارائه این آپارتمان مدرن جدید برای فروش در استانبول، واقع در نزدیکی خیابان معروف Bagdat در قلب of در بخش آسیایی شهر و تنها ۱۵۰ میلیون یورو به دریای مرم ره خوشحال هستند.



بخش آسیایی استانبول که به آن آناتولی نیز گفته می‌شود، اغلب توسط توریست‌ها از یاد می‌رود، هر چند که تقریبا به اندازه بخش اروپایی استانبول با بقایای باستانی یافت‌شده در منطقه Fikirtepe در Kadikoy که از زمان ماقبل تاریخ در این منطقه سکنی داشتند، وجود دارد.



Kadikoy یک منطقه ویژه تجاری و مسکونی مشهور با خانواده‌های طبقه متوسط و جوانان با حوزه‌های خرید معتبر در امتداد خیابان معروف Bagdat، بارها، کافه‌ها، مغازه‌ها و سینما است. منطقه of نیز مرکز مهمی برای حمل و نقل نیز با ایستگاه‌های قطار، ایستگاه‌های قطار و ایستگاه‌های مترو می‌باشد که همه شما را به مناطق مختلف شهر و هم در کشورهای اروپایی و هم در دیگر شهرهای ترکیه متصل می‌کند.



خط ساحلی of با منطقه Fenerbahce که میزبان قایق‌های تفریحی بسیار لوکس و هتل بزرگ Wyndham است خیره‌کننده است که هر دوی میهمانان جذاب مهمان از جهان قایقرانی را جذب می‌کنند.



مکان آپارتمان و جزئیات



این مجتمع جدید برای فروش در Kadikoy، در فاصله کوتاهی از neighbourhood، بین خیابان Bagdat و تفرجگاه دریای مرم ره، هر دو در فاصله کوتاهی از ۱۵۰ متر، یک منطقه شهری بسیار مرکزی با بسیاری از نام‌های خانگی، مارک & اسپنسر، H & M و بسیاری دیگر، همراه با طیف وسیعی از کافه‌ها، میله‌ها و رستوران‌ها، واقع شده‌است.



در طی یک حرکت کوتاه، می‌توانید یک انتخاب برای مدارس برای تمام سنین، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و پارک‌ها پیدا کنید و یا می‌توانید به مناطق دیگر شهر از طریق بزرگراه‌های نزدیک و خدمات حمل و نقل عمومی مختلف با فرودگاه صبیحه Gokcen، تنها ۲۰ تا ۲۵ دقیقه رانندگی کنید.



هر دلیلی که شما به دنبال خرید ملک در استانبول هستید، این مکان عالی، تجزیه و تحلیل شهر، زندگی در دور دوم و یا یک منطقه عالی برای یک سرمایه‌گذاری خرید برای خرید در استانبول در زمانی است که به دنبال یک درآمد سالیانه با اجاره بالا است.



این آپارتمان در مجتمع مسکونی تازه ساخته‌شده قرار دارد، تنها یک بلوک از ۱۵ طبقه، محصور در یک خیابان درخت دار، محصور شده و برای حفظ حریم خصوصی، درختان زیتون و درختان کاج، پرچین‌های پیچ دار، بوته‌ها و مسیرهای تمیز با روشنایی باغ.



بلوک برج برای مطابقت با تمام مقررات ساختمان منظم، زلزله، آتش‌سوزی و ایمنی گاز همراه با هر خانه به طور کامل برای گرما و صدا عایق شده‌است، در حالی که نمای خارجی برج دارای نمای کاشی کاری با کاشی کاری بسیار کمی در سال‌های آینده است.



بلوک برج یک پارکینگ زیرزمینی دو طبقه با فضای پارکینگ وسیع برای هر خانه با دسترسی از گاراژ یا از طریق یک محوطه پارکینگ زیرزمینی امن و روشن برای حمل اسباب و نقل و کارگران و غیره و تنها ۲ آپارتمان در هر طبقه ارائه می‌دهد.



اتاقی که در طبقه پنجم قرار دارد و از طریق دری فولادی وارد می‌شود که از طریق یک دستگاه تلفن داخلی به سالن ورودی بسته می‌شود، و کف اتاق‌های پذیرش را با effect از مرمر با رگه‌های برجسته پر کرده و درها را به روی همه اتاق‌ها و یک پنجره بزرگ که چشم‌انداز دریای اژه را به نمایش می‌گذارد، قرار می‌دهد.



کفپوش لمینیت ساخته‌شده نسبتا مسطح، با کفپوش لمینیت ساخته‌شده از چوب گرم، و مجهز به یک سقف coffered مدرن که به بالکن فرانسه باز می‌شود، با توجه به محوطه داخلی و باغ‌های عمومی، همراه با یک در برای دسترسی به یک بالکن شیشه‌ای کوچک با دیدگاه‌های مشابه جریان دارد.
خیابان بغداد استانبول کجاست خیابان بغداد جاده سی استانبول خیابان بغدادی استانبول هتلهاي خيابان بغداد استانبول درباره خیابان بغداد استانبول عکس خیابان بغداد استانبول خیابان بغداد استانبول ترکیه هتل خیابان بغداد استانبول موقعیت خیابان بغداد استانبول هتل های خیابان بغداد استانبول چگونه به خیابان بغداد برویم رفتن به خیابان بغداد از تکسیم نحوه رفتن به خيابان بغداد استانبول از تکسیم به خیابان بغداد نحوه رفتن به خیابان بغداد مسیر رفتن به خیابان بغداد طریقه رفتن به خیابان بغداد خیابان بغداد ترکیه دیدنیهای خیابان بغداد عکسهای خیابان بغداد استانبول خیابان بغداد استانبول نقشه اپارتمان در خیابان بغداد استانبول خرید در خیابان بغداد استانبول

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خرید ملک در استانبول پروژه آوروپا چاملی وادی

  پروژه بینظیر چاملی وادی 🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳 (Avrupa Konutları )شرکت  با بیش از 40 سال دانش و تجربه در صنعت ساختمان بزرگترین سازنده ترکی...