۶ چیزی که باید قبل از خرید آپارتمان در استانبول بدانید

Heybeliada House | © Dan/Flickr
بنابراین می‌خواهید در استانبول یک آپارتمان بخرید؟ اما بهترین راه برای رفتن به آن چیست و چه چیزهایی نیاز دارید که به آن نگاه کنید؟ ما قبل از اینکه سرمایه‌گذاری عمده‌ای در شهر ترکیه انجام دهیم چند نکته اساسی را کنار هم قرار می‌دهیم.

آغاز به کار

با این حال، اغلب شهروندان خارجی مجاز به خرید ملک در استانبول هستند، با این حال، عاقلانه است که قبل از اینکه تصمیم خود را بگیرید با کنسولگری شما چک کنید. زمانی که واقعا تصمیم گرفتید چه نوع آپارتمانی دارید، به دنبال آن هستید که با یک آژانس املاک محلی در آن محله که به دنبال خرید هستید تماس بگیرید. مقدار زیادی از مکان‌ها برای فروش وجود دارد، اما یک آژانس املاک و مستغلات به شما کمک می‌کند تا یک مسابقه خوب پیدا کنید.

خرید آپارتمان در استانبول
خرید آپارتمان در استانبول منطقه باغچه شهیر
خرید آپارتمان در استانبول بیلیک دوزو
خرید آپارتمان در استانبول و اقامت
خرید اپارتمان در استانبول به پول ایران
خرید آپارتمان در اسن یورت استانبول
خرید آپارتمان در قسمت اروپایی استانبول
خرید اپارتمان ارزان استانبول
خرید اقساطی آپارتمان در استانبول
خرید آپارتمان در قسمت آسیایی استانبول
خرید آپارتمان در بشیکتاش استانبول
خرید آپارتمان در ببک استانبول
خرید آپارتمان در تکسیم استانبول
خرید اپارتمان یک خوابه در استانبول
خرید اپارتمان در شیشلی استانبول
خرید و فروش آپارتمان در استانبول
خرید آپارتمان استانبول
خرید هتل آپارتمان در استانبول
خرید آپارتمان در استانبول ترکیه


کدام نماینده املاک و مستغلات؟

اگر هیچ ترکی صحبت نکنید، می‌توانید وب سایت‌های قابل‌اعتماد از جمله ترکیه، Spot آبی را چک کنید و استانبول را بخرید تا با افرادی که برای کمک به مهاجران استفاده می‌شوند کار کنید. این شرکت‌ها همچنین یک سفر بازدید با یکی از مشاوران خود ترتیب خواهند داد تا شما بتوانید واقعا یک حس شهر و نوع ملکی که به دنبالش هستید را پیدا کنید. اگر شما به زبان ترکی صحبت کنید، وب سایت‌هایی مانند Sahibinden و Hurriyet Emlak محبوب‌ترین فهرست اموال برای فروش در استانبول مطابق با فیلترهای خاص هستند.


هنگام انتخاب یک ویژگی

زمانی که شما در حال بررسی یک ملک بالقوه هستید، مطمئن شوید که این خانه دارای یک عمل عنوانی است و قبض آب، گاز طبیعی، تلفن و قبض برق توسط صاحب قبلی پرداخت شده‌است. شما همچنین باید بپرسید که آیا سازه در برابر زلزله مقاوم است یا خیر، چرا که استانبول ریسک بندرگاه در آن منطقه را انجام می‌دهد. همچنین مهم است که توجه داشته باشید که همه چیز در مورد دارایی، و همچنین حوزه اطراف آن، باید مطابق میل شما باشد، و شما باید واقعا از خودتان سوالاتی در مورد این که چگونه برای مدتی طولانی در آنجا زندگی می‌کنند، بپرسید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خرید ملک در استانبول پروژه آوروپا چاملی وادی

  پروژه بینظیر چاملی وادی 🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳 (Avrupa Konutları )شرکت  با بیش از 40 سال دانش و تجربه در صنعت ساختمان بزرگترین سازنده ترکی...