رشد آپارتمان سازی در استانبول



استانبول، نسل جدید کارآفرینان به همراه بسیاری از جوانان در حال ساخت کسب و کاره‌ایخود هستند. یکی از trending (neighborhoods)استانبول برای نسل جدید و مهاجران درSisli Bomonti است. آپارتمان‌های چند طبقه که تازه ساخته شده‌اند، بر گشایش رستوران‌ها وکافه‌ها و همچنین دفاتر خود تاثیر گذاشته‌است.





Bomontiada



محله Sisli Bomonti تنها یک تکه سنگ از منطقه انحصاری of و سه کیلومتر از میدان Taksimاست، با این حال قیمت‌ها هنوز مساعد هستند. این شهر قدیمی که حول یک منطقه تفریحیتاریخی ساخته‌شده با نام Bomontiada.You نه تنها یکی از بهترین مکان‌های کنسرت شهر راپیدا می‌کند، بلکه Atolye: یک فضای کاری، کارگاه، و محل برگزاری رویداد است. متخصصانجوان استانبول را می توان در یک سخنرانی در کارگاه عکاسی کارگاه عکاسی در گالری عکاسیپیدا کرد و سپس در یکی از رستوران‌های متعددی شام خورد. یکی از رویداده‌ای برجسته، برنامهبیلبورد ماهیانه در Atolye است که مهم‌ترین پروژه‌ها توسط اعضای جامعه بین‌المللیاستانبول را نشان می‌دهد. مکان‌های منحصر به فرد زیادی برای خدمت به غذا مانندDelimonti وجود دارد که طعم‌های محلی آناتولی را با ارائه نمایش‌های خاص کنار هم می‌آورد.این پارک فضایی برای اجتماعات اجتماعی و منو ساده و در عین حال ایستاده ارائه می‌دهد.The به تجربه منحصر به فرد با سلیقه "صنعت" خود عمل می‌کند. همچنین، بابل در وضعیتجدید خود، یعنی مرکز عملکرد زنده چند منظوره خود، میزبان جامعه است.





منازل مسکونی تازه ساخته‌شده بسیاری وجود دارد. شما می‌توانید با راحتی یک هتل پنج‌ستارهدر خانه خود زندگی کنید. در قلب شهر می‌توانید به راحتی به زندگی سرزنده(استانبول)دسترسی داشته باشید. لطفا برای اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات فروش واجاره در منطقه Bomonti به ما مراجعه کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خرید ملک در استانبول پروژه آوروپا چاملی وادی

  پروژه بینظیر چاملی وادی 🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳 (Avrupa Konutları )شرکت  با بیش از 40 سال دانش و تجربه در صنعت ساختمان بزرگترین سازنده ترکی...